.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جمهور آینده از آموزش و پرورش می آید؟

رخی منابع از احتمال آماده شدن حميدرضا حاجي بابايي - وزير آموزش و پرورش - براي حضور فعال در انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري خبر مي دهند.
به گزارش سرويس جهان، در محافل خبری به نقل از حميدرضا حاجي بابايي گفته می شود که وي موضوع احتمال حضور خود در انتخابات يازدهم را در جمعهاي محفلي و ديدارهاي نوروزي در همدان و در جمع برخي احزاب و هواداران خود عنوان کرده است.

از سوی دیگر ، گفته می شود جلال رحيمي - قائم مقام وی - براي تعطيلات ايام نوروز به تمامي ادارات كل آموزش وپرورش سراسر كشور ابلاغ کرده است كه: "مدارسي كه در ايام نوروز ميزبان مسافران نوروزي به ويژه فرهنگيان هستند اقداماتي را براي آشناي بیشتر مردم با ایشان انجام دهند."

اگر چه این تصمیم وزارتخانه می تواند امری مرسوم و در جهت آشنایی بیشتر مردم با فعالیت های این وزارتخانه باشد، اما در شرایط کنونی و درحالی که خبر فعالیت انتخاباتی زودهنگام حاجی بابایی به مدد تلاش منتقدين، نقل محافل شده است، می تواند دستاویز مخالفان و تائید اخبار پراکنده باشد.

حميد رضا حاجي‌بابايي كه تلاش ويژه‌اي جهت رفع مشكلات مختلف فرهنگيان آغاز نموده است، پرداخت معوقات فرهنگيان، بيمه طلايي فرهنگيان، كاهش ساعات كار برخي معلمان و برنامه‌هاي ديگري را در دستور كار قرار داده و جايگاه خوبي در ميان معلمان پيدا كرده است.

وي در ايام نوروز به اكثر استان هاي كشور سفر كرد و از نزديك در جريان وضعيت فرهنگيان قرار گرفت و در اين سفرها با برخي از فرهنگيان شهرهاي مختلف نيز ارتباط چهره به چهره برقرار كرده است.
با این حال عده ای از منتقدین وی، حضور متعدد حاجی بابایی در برنامه های تلویزیونی را شاهدی بر ادعای خود می دانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.